Pogoji poslovanja podjetja Remax d.o.o.

  1. Splošno

Ti splošni pogoji poslovanja se uporabljajo v celotnem poslovanju podjetja z vsemi pravnimi subjekti. S podajo naročila kupec izrecno priznava veljavnost teh splošnih pogojev poslovanja. Morebitni pogoji ali zahteve kupcev, ki nasprotujejo tem splošnim pogojem poslovanja se lahko uporabijo le v primeru, če se o tem pisno dogovorita kupec in podjetje Remax d.o.o.

uporabljeni izrazi:

  • ponudnik, izvajalec, monter je podjetje Remax d.o.o.
  • naročnik, kupec, stranka, je poslovni subjekt, ki Remax d.o.o. naroči blago ali storitev
  • blago je oprema, material, izdelek, polizdelek, storitev ali informacija idr., ki je stvar menjave v poslu med ponudnikom in naročnikom.
  1. Sprejemanje naročil in cene

Naročila morajo biti podana v pisni obliki, s pismom, po telefaksu ali elektronski pošti ali v spletni trgovini, da bi se izognili napakam pri razumevanju telefonskih naročil. Ustno prejeta naročila se smatra enako kot pisna, pri čemer lahko stranka prejme ponudbo po mailu ali ne. V primerih ponavljajočih se naročil, ponudnik ni obvezan podati pisne ponudbe, naročnik pa je po odpremi zavezan k plačilu naročila.

Cene, ki so podane v cenikih ali katalogih, so informativne in neobvezujoče narave. Edina obvezujoča oblika je pisna ponudba ali predračun ali cena v spletni trgovini in na tej podlagi potrditev naročila. V primeru pisne ponudbe se šteje, da so vse do tedaj izražene cene, pogoji in podobno, predstavljali le informativne z namenom pogajanja pred sklenitvijo pogodbe, ki ne zavezujejo.

Vse ponudbe in predlogi izvajalca so nezavezujoče narave razen, če je na posamezni ponudbi izvajalca izrecno navedeno, da je ponudba zavezujoča. V slednjem primeru izvajalec jamči za pogoje iz ponudbe samo v okviru časovne veljavnosti ponudbe.

Naročilo naročnika je zavezujoče. Naročnik je zavezan prejeto ponudbo potrditi v roku navedenem na ponudbi, potrdi jo z avansnim plačilom ali drugače navedenim načinov potrditve naročila.

Pogodba je sklenjena s potrditvijo naročila, razen če je naročilo bilo v nujnih primerih podano ustno ali preko telekomunikacijskih sredstev oz. dogovorjeno drugače. Obseg storitev, ki smo jih dolžni opraviti, in pogoji so nato dokončno določeni v naši potrditvi naročila.

Tehnično, projektno in drugo svetovanje ter inženiring ni predmet pogodbe, ki se sklene med naročnikom in izvajalcem za nakup blaga ali storitev, razen v kolikor je to med strankama pisno izrecno dogovorjeno. Lahko pa je del ponudbe, če ta to navaja.

Vsako napako, manjkajočo postavko ali spremembo v pogodbi mora naročnik sporočiti v roku največ 24 ur po sklenitvi pogodbe ali pred odpremo blaga ali pred montažo – odvisno kateri pogoj je izpolnjen najprej.

Slike in ilustracije v pogodbi ali ponudbi so zgolj informativne in simbolične narave.

Pridržujemo si pravico do ustreznega dviga cen po potrditvi naročila, če je po sklenitvi pogodbe prišlo do naraščanja stroškov, posebno na osnovi sklenjenih kolektivnih pogodb ali sprememb cen materiala ali dela dobaviteljev, kooperantov, podjemnikov.

Cene so podane kot neto v evrih (€). Cene ne vključujejo davka, dajatev, dodatnih stroškov, pribitkov ali odbitkov, razen kjer je to izrecno navedeno. Vse davke, dajatve, dodatne stroške in pribitke mora naročnik poravnati do dogovorjenega roka. Za zamude pri plačilu veljajo ustrezna zakonska določila ter zamudne obresti.

  1. Dobavni roki, pogoji in vračila

Dobavni rok začne teči z dnem potrditve naročila s strani izvajalca. Končni dobavni rok je določen v potrditvi naročila, ki ga izvajalec pošlje naročniku. V primeru sprememb v naročilu, veljajo dobavni roki, kot so ti določeni v izvajalčevi potrditvi spremenjenega naročila.

Izvajalec si pridržuje pravico podaljšanja dobavnega roka v primeru višje sile (požari, potresi, poplave, neurja ali druge elementarne nesreče, vojne, stavke, prometni zastoji ali druge motnje v transportu, državni ukrepi, zamuda proizvajalčevega dobavitelja ali drugi nepredvidljivi dogodki, na katere izvajalec nima vpliva, ipd). Izvajalec je dolžan o nastanku ali prenehanju teh razlogov naročnika obvestiti in v kolikor je to mogoče, posredovati nov predviden datum dobave. Izvajalec si pridržuje pravico do delnih dobav.

Naročnik je sam odgovoren za razkladanje blaga oz. mora zagotoviti primeren prostor in opremo za razkladanje, razen če je predhodno naročeno in/ali dogovorjeno drugače.

Vračilo že kupljenega blaga je možno samo po predhodnem pisnem dogovoru z izvajalcem (odločitev o sprejemu takšnega blaga je v popolni odločitvi izvajalca) ali v zakonskem roku, kadar gre za maloprodajo. V tem primeru (torej če izvajalec pisno soglaša z vrnitvijo blaga), je možno vrniti le neuporabljeno, nepoškodovano, originalno zapakirano blago, in sicer najkasneje v roku 8 dni od prevzema blaga. V kolikor ni posebej dogovorjeno drugače, se v takšnem primeru ob vrnitvi blaga naročniku zaračunajo manipulativni in transportni stroški.

  1. Pakiranje

Kartone štejemo k lastnim stroškom in jih ne sprejemamo v vračilo. Ostali pakirni material (lesene palete, plastične palete, kovinski in plastični zaboji, idr.) so naša last in se jih obračuna ali pa se jih vrača, razen če je to dogovorjeno drugače. Neplačljivo in nevračljivo embalažo je dolžan ustrezno zavreči in reciklirati kupec na lastne stroške.

  1. Odprema

Podjetje je dolžno izpolniti svoje obveznosti izročitve blaga na sedežu podjetja (EXW skladišče prodajalca), razen v primeru morebitnih posebnih drugačnih pisnih dogovorov. S predajo blaga kupcu, njegovemu špediterju ali prevozniku, oz. z drugačno odpremo blaga kupcu, vendar najkasneje v trenutku, ko blago zapusti podjetje oz. skladišče, preidejo nevarnosti naključnega uničenja ali poškodovanja in stroški prevoza blaga na kupca oz. špediterja. Podjetje lahko na izrecno zahtevo kupca in ob njegovi predhodni založitvi stroškov, sklene zavarovanje pošiljke za čas dostave. 

  1. Plačila

Glede plačila računov veljajo plačilni pogoji, ki so navedeni v pisni ponudbi ali potrditvi naročila ali predračunu ali košarice spletnega nakupa. V kolikor le-ti niso navedeni, oziroma ni drugače pisno dogovorjeno, veljajo naslednji pogoji:

a.)    Zapadlost: Plačila zapadejo na dan označen v predračunu/računu ali na datum izdaje računa. Pri prekoračitvi plačilnega roka obračunavamo zakonsko določene zamudne obresti. Za vsak opomin lahko zaračunamo administrativne stroške v višini od 100€.

b.)    Popusti in rabati: so navedeni v predračunu ali ponudbi, če je tako dogovorjeno, sicer velja kot je navedeno na ponudbi. Pogoj za uveljavljanje popusta je, da so poravnane vse predhodne obveznosti kupca do podjetja.

c.)    Kompenzacija: Za plačilo s kompenzacijo je potreben poseben predhodni pisni dogovor oz. potrjen kompenzacijski predlog s strani podjetja.

Naročnik ima pravico do poračuna ali zadržanja plačila samo v primeru, kadar so njegove nasprotne terjatve pravnomočno ugotovljene ali kadar so bile priznane z naše strani. Naročnik je upravičen do zadržanja plačila le, če njegove nasprotne terjatve temeljijo na istem pogodbenem razmerju. Izvajalec je upravičen, da svojih storitev zaradi lastnih pravic (tudi pogojnih, planskih ali časovno omejenih) ne izvedemo, tudi če ne temeljijo na istem pravnem poslu.

  1. Prodaja s pridržkom lastninske pravice

Podjetje si pridržuje lastninsko pravico na blagu, ki ga je prodala, zmontirala in dobavila kupcu, za čas do dokončnega poplačila dogovorjene kupnine. Pridržek lastninske pravice se raztegne tudi na izdelke, ki so nastali s predelavo, združitvijo ali drugačnim predrugačenjem dobavljenega blaga in sicer do celote novonastalih stvari, ker se dobavljeno blago podjetja šteje za glavno stvar.

  1. Izključitev in omejitev odškodninske odgovornosti

Odškodninska odgovornost podjetja je izključena v primerih lahke malomarnosti ali v primeru kršitve nebistvenih pogodbenih obveznosti.

Odškodninska odgovornost podjetja je omejena v primerih naklepnega ravnanja ali ravnanja iz hude malomarnosti pri kršitvah bistvenih pogodbenih obveznosti in sicer do višine predvidljive škode, ki je običajna pri takšnih pravnih poslih.

Šteje se, da navedena določba velja tudi glede zahtevka za povračilo stroškov.

  1. Reklamacije

Reklamacije zaradi količine, kakovosti pošiljke ali pomanjkljive embalaže, lahko kupec uveljavlja v roku 8 dneh od prejema blaga in pod drugimi pogoji Obligacijskega zakonika. Pri utemeljenih in priznanih reklamacijah lahko kupec zahteva ali popravilo blaga ali nadomestno dobavo ali dobropis za zmanjšanje cene, pri čemer ima pravico do izbire med navedenimi možnostmi podjetje. Morebitne reklamacije po navedenem roku podjetje ne bo upoštevala.

Škodo, ki je nastala med prevozom blaga, je treba grajati takoj pri prejemu blaga ter jo registrirati pri prevozniku z oznako v tovornem listu in o tem nemudoma pisno obvestiti podjetja. Vse škode, nastale med prevozom blaga, se zaradi prenosa rizika na kupca skladno s 5. točko teh pogojev uveljavljajo pri prevozniku ali špediterju.

  1. Nadomestna dobava

Podjetje ni dolžno opraviti nadomestno dobavo ali izdati dobropis. Ustrezni ukrep se ponudi šele po natančni preiskavi reklamiranega blaga v podjetju in/ali dobavitelju oz. proizvajalcu šele po potrditvi odgovornosti podjetja za takšno napako. Za opravo preiskave mora kupec reklamirano blago vrniti v podjetje ali omogočiti servisni ogled oz. oceno stanja. V nujnih primerih lahko podjetje dobavi kupcu nadomestno blago le po svojih možnostih in razpoložljivosti blaga/opreme, vendar po veljavnih dnevnih cenah in mu v primeru potrditve odgovornosti do nadomestila odobri ustrezen ukrep za odpravo napake. Stroške neupravičene reklamacije nosi kupec.

  1. Reševanje sporov

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Mariboru.

  1. Prepoved pobota

Na osnovi predhodnega pisnega dogovora lahko kupec terjatev iz že sklenjene pogodbe pobota s svojimi nasprotnimi terjatvami. Poboti, kompenzacije ipd so brez strinjanja podjetja Remax nična in ne prenehajo bremeniti dolžnika.

  1. Garancije

Remax d.o.o. zagotavlja na dobavljene, dostavljene ali vgrajene opreme ali blaga ter opremo le garancije svojih dobaviteljev in/ali proizvajalcev. V primeru vgradnje opreme, izdelane po meri, polizdelkov ali individualnih tehničnih rešitev veljajo garancije proizvajalcev vgrajene opreme. Veljavne garancije se tako nanašajo na veljavnost garancije dobaviteljev podjetja Remax d.o.o. razen, če je v izdanem računu in prilogah kako drugače navedeno. 

Za uveljavitev garancije je zahtevan račun, ki izkazuje opremo, blago in/ali montažo, če je bila izvedena in plačana. Kupec mora garancijske zahtevke prodajalcu posredovati v pisni obliki z elektronskim sporočilom na naslov [email protected].

Vsa navodila so lahko predana v pisni ali ustni obliki ali priložena blagu, opremi, pred med in po zaključeni montaži. V kolikor kupec ne razpolaga z navodili, garancijskimi izjavami ipd. mora pozvati podjetje k predaji ustreznih navodil tako, da pošlje zahtevo s spletno pošto na naslov [email protected].

Tehnični podatki in cene v naših katalogih, seznamih, ponudbah in načrtih so skrbno podani, vendar si pridržujemo pravico do pomote ali sprememb. Enako velja za vse podatke iz naših prodajnih dokumentov. Take navedbe ne predstavljajo garancijskih izjav; garancijska zagotovila morajo biti v vsakem primeru izrecno pisno potrjena z naše strani. Tudi po potrditvi naročila si pridržujemo pravico do vseh sprememb, ki jih narekujejo tehnične izboljšave.

Izvajalec odgovarja za stvarne napake po določilih Zakona o varstvu potrošnikov (povezava) in Obligacijskega zakonika, ki se nanašajo na jamčevanje za stvarne napake storitve. V kolikor podajatelj zahtevka ni potrošnik, se določila Zakona o varstvu potrošnikov ne uporabljajo.

V kolikor je za dobavljeno blago ali storitev podana garancija, potem veljajo garancijski roki in pogoji proizvajalcev dobavljenega blaga, ki začnejo teči z dnem montaže, prevzema blaga ali dobave blaga naročniku, kar je prej. V kolikor dobava blaga ni mogoča iz razlogov na strani naročnika, začne garancijski rok teči z dnem dobave blaga naročniku.

Veljavnost garancije je pogojena z doslednim upoštevanjem pogojev ter navodil uporabe blaga ali objekta in primernim ter strokovnim vzdrževanjem ter z vsemi ostalimi garancijskimi pogoji proizvajalca posameznega dobavljenega blaga.

Garancije padejo ob neupoštevanju navodil za vzdrževanje in uporabo opreme/blaga s strani podjetja ali njegovih kanalov komunikacije (ti pogoji, objave na spletnih straneh, socialnih in drugih spletnih ter tiskanih medijih. Medij je vsak nosilec sporočila v pisani ali glasovni ali video obliki. Garancija ne velja za pomanjkljivosti in nepravilnosti, ki nastanejo na blagu/opremi zaradi naravne obrabe in vpliva, vplivov iz okolice oz. kvalitete vode, soli in kemijskih proizvodov, ki so namenjeni vzdrževanju vode, v primeru popravil drugega serviserja, ki ni izvajalec, v primeru naravnih nesreč in višje sile.

Večina produktov in opreme, ki jo prodaja izvajalec, za montažo in upravljanje zahteva tehnično znanje, zato izvajalec ne sprejema odgovornosti za produkte in opremo, ki ni bila kupljena pri njem.

Garancijska doba blaga in montažnih storitev, katerih proizvajalec je Remax in za katere je podana bodisi garancija li zgolj jamstvo, znaša kot navedeno na ponudbi ali računu oz. garancijski izjavi. V kolikor podjetje ni izvajalec ali proizvajalec, veljajo garancijski roki, ki jih zagotavlja proizvajalec ali dobavitelj opreme.

Vsi nepooblaščeni posegi v opremo v trajanju garancije so lahko vzrok za prekinitev veljavnosti garancije. 

14. Meritve objektov na terenu

Meritve opravlja pooblaščena strokovna oseba podjetja. Podjetje odgovarja za dimenzijsko ustreznost, kadar stranka naroči opremo na podlagi izmere, opravljene s strani prodajalcev. V kolikor stranka posreduje podjetju podatke o dimenzijah na podlagi lastnih meritev, ki jih opravi stranka sama, je podjetje prosto vsake odgovornosti za napake, ki izhajajo iz napačnih meritev. Stroški dodatnih del, popravil ali zamenjave stavbnega pohištva in ostali stroški, ki nastanejo kot posledica napačnih meritev stranke, v celoti bremenijo stranko. 

Stranka je dolžna podjetje pisno opozoriti na morebitne skrite in ne skrite ovire (vodovod, električne inštalacije, skriti profili, pod-konstrukcije, sprememba v materialu, morebitne skrite poškodbe zgradbe…) in tudi na morebitna nadaljnja dela oziroma posege, ki jih namerava na svojem objektu izvesti kasneje in bi lahko posredno ali neposredno vplivali na vgradnjo, uporabo, delovanje oziroma stanje produktov, ki jih bo oziroma jih dobavi in/ali vgradi podjetje (vrsta izvedbe fasade, debelina notranje izolacije, postavitev grelnih elementov, priprava stopnic, postavitev pohištva, sprememba odprtin, naknadna vgradnja senčil….). V primeru, da stranka podjetja ne opozori o zgoraj navedenem, posledično stranka prevzame tudi nastale stroške poškodb inštalacije, in tudi vse stroške zastoja pri montaži in dodatnih nepredvidenih del, ki so posledično nastala. Za morebitne druge stroške zastoja se ocena vrednosti le-teh pripravi in posreduje stranki ob nastali situaciji.

Točne pozicije se določijo na podlagi meritev in se predložijo naročniku v pisni obliki. Postavke, definirane v ponudbah, so lahko po meritvah spremenjene, a morajo biti zmeraj potrjene v pisni obliki. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe lastnosti naročenih produktov, če tako zahtevajo konstrukcijsko – tehnični detajli ali tehničnih predpisi, pri čemer spremembe ne smejo odstopati od zahtev tehničnih katalogov proizvajalca. 

15. Montaža

Plačilne pogoje pogodbeni stranki dogovorita z naročilom in potrditvijo naročila s strani izvajalca. Plačilni rok oz. zapadlost plačila je skladno z naročilom in potrditvijo naročila s strani izvajalca navedena na ponudbi/predračunu/računu. Če ni drugače izrecno pisno dogovorjeno, mora biti plačilo celotne kupnine s strani naročnika izvedeno pred prevzemom blaga ali posameznih delov blaga. Za zamude pri plačilu veljajo ustrezna zakonska določila ter zamudne obresti.

Če ni izrecno dogovorjena pavšalna cena, se montaža obračuna po porabljenem času v skladu s prilogo. Potovalni in čakalni čas se štejeta kot delovni čas. Naročnik ob zaključku del potrjuje porabljen čas in opravljeno delo, v primeru večdnevne montaže pa to lahko stori vsak dan ob zaključku dela. Račun bomo izstavili na osnovi navedb naših monterjev. Dogovorjene cene se razumejo brez vsakokrat zakonsko predpisanega prometnega davka, ki ga je potrebno obračunavati dodatno.

16. Montažni roki, pogoji ter obveznosti naročnika

Dogovor lahko obsega neobvezujoče ali obvezujoče montažne roke. Če je dogovorjen obvezujoč rok montaže, je ta izpolnjen, če je do njegovega zaključka možen vsaj pričetek montaže, poskusni zagon, prihod na objekt, zaključena montaža ali poskus montaže s strani izvajalca. Če montaže ni bilo možno izvesti v okviru dogovorjenega montažnega roka brez krivde izvajalca, se le-ta ustrezno podaljša. To velja tudi v primeru zamude v dobavnih rokih dobaviteljev ali montaže s strani izvajalca. Naročnik nosi vse stroške, ki izvirajo iz zamude, za katero ni odgovoren izvajalec.

Naročnik mora izvajalcu in odposlancem zagotoviti dostop do kraja montaže. Naročnik mora na kraju montaže pravočasno zagotoviti vsa pripravljalna in gradbena dela po navodilih izvajalca in vse v nadaljevanju opisane obveznosti, ki izvirajo iz sodelovanja, da lahko izvajalec takoj po prihodu nemudoma in brez ovir prične z montažo ter, da delo končajo brez zastojev/omejitev/motenja.

Kadar montaže ni bilo možno opraviti ali popolnoma dokončati iz razlogov izven pristojnosti izvajalca, mora naročnik plačati že opravljeno delo in povrniti nastale stroške. Pridržujemo si pravico do spremembe izvedbenega roka v primeru neustreznega vremena, v primeru višje sile, nedostopnosti ali nezadostne pripravljenosti lokacije. V slednjem primeru se lahko izvedbeni rok prestavi na konec čakalne vrste izvajalca.

Dela izvajamo v suhem vremenu, pri temperaturah med 17 in 30ºC.

17. Prevzem

Izvajalec po končani montaži običajno naročniku v podpis predloži primopredajni zapisnik, ki pomeni strinjanje obeh strank o končanju del dogovorjenega in/ali naročenega posla. Kadar iz različnih razlogov ali prakse podjetja primopredajni zapisnik ni predložil v podpis, se smatra posel končan kot sledi spodaj.

Naročnik prevzema montažo, kakor hitro mu je bilo sporočeno, da je le-ta končana ali prične izdelek/storitev koristiti oz. v kolikor je pogodbeno dogovorjeno, takoj po poskusnem zagonu. Naročnik ne sme odkloniti prevzema tudi, če je bila ugotovljena samo nebistvena napaka – nanjo mora izvajalca jasno in razumljivo opozoriti najkasneje v 8 dneh. Če prevzem zamuja, velja, da je v roku dveh tednov ali ob prvi uporabi po zaključeni montaži prevzem opravljen.

V kolikor se ob primopredaji posla ali prevzemu montaže 

18. Priprava terena za montažo

Naročnik mora zagotoviti dostop do objekta za montažo/servis. Prav tako mora biti omogočen el.priključek 220V in dotok sveže vode ter ostalo dogovorjeno po ponudbi, ustno ali kako drugače.

V ponudbah niso zajeta nobena zemeljska, okoliška, keramičarska in gradbena dela: izgradnja strojnice, priprava terena, zasutje…

Vse dovodne instalacije, ki jih mora naročnik pripraviti pred izvedbo montaže priporočamo, da jih izvedejo kvalificirani strokovnjaki. Te instalacije so navedene v ponudbi, skicah, navodilih in načrtih. Vse elemente bazenske tehnike, ki pridejo v betonsko ploščo in stene bazena, mora vgraditi vaš gradbinec na podlagi naših skic in navodil.

Školjka bazena mora biti ravno in gladko zaglajena, brez vdolbin ali izboklin, ostankov lepila,… 
Vsi robovi in vogali zidanega/betoniranega bazena morajo biti ravni in ostri. stene, ki nosijo razno opremo (nosilce rolet, prečk, konzol, ipd) ne smejo biti izvedene s stiroporjem ali podobno mehko izlolacijo      
Stopnice in klop morajo biti zidane ali betonirane, ne votle ali grajene s stiropornimi zidaki.
Delo izvajamo le na gradbeno pravilno pripravljeni bazenski školjki in terenu.     
Zidana ali betonirana strojnica v tleh mora biti z zunanje strani hidroizolirana. Streha strojnice mora biti hidroizolirana, jašek mora biti izveden tako, da preprečuje vdor vode.
 

Eventualno izpuščena ali naknadno ugotovljena dela in materiale dogovorimo neposredno ob ugotovljeni potrebi.

19. Vzdrževanje izdelkov iz nerjavečega jekla (v nadaljevanju inox ali inox izdelki)

Tudi nerjaveče jeklo lahko pri določenih okoliščinah ali izpostavljenosti nekaterim vzrokom oksidira. Zato je nujno, da lastnik/naročnik upošteva parametre (pH, dezinfektorji, čistila, sol, temperatura,..) idr navedeno v navodilih za uporabo/vzdrževanje) ter ustrezno vzdržuje takšno opremo. V kolikor ponudnik ne predloži navodil, lahko naročnik zahteva navodila tudi kasneje, kar ne izloči garancijskih pogojev.

POSTOPEK ČIŠČENJA

Vse inox izdelke moramo redno kontrolirati. V primeru umazanija ali oksidiranja je potrebno slediti tem navodilom in s finalno satinirano ali polirano površino obvezno čistiti inox izdelke po sledečem postopku:

  • temeljito umivanje z mehko gobo prepojeno z vodo iz vodovoda z dodanim čistilom za čiščenje inox izdelkov (pripravimo po navodilih proizvajalca, običajno razredčimo v vroči vodi)
  • Prepovedana je uporaba materialov ali pripomočkov, ki bi lahko povzročali raze na površini!
  • Pri čiščenju je obvezno nameniti posebno pozornost težko dostopnim mestom (koti, za ostrimi robovi, skrita mesta, itd.) –  tam se nabira umazanija in ostanki kemičnih sredstev, ki se uporabljajo za vzdrževanje kvalitete bazenske vode. Te kemikalije  hitro povzroči korozijo nerjavečega jekla!
  • Na območju vgrajenih inox izdelkov je izrecno prepovedana uporaba čistil in dezinfekcijskih sredstev, ki vsebujejo klor (Cl ) ali klorove spojine 
  • priporočljiva pa so sredstva, ki vsebujejo citronsko kislino
  • POMEMBNO: V kolikor po predpisanem postopku ali s posebnim čistilom (kot npr. Flexinox Limpiador), na kateremkoli mestu inox izdelka s finalno satinirano ali polirano površino ni možno odstraniti umazanije o tem obvezno javite Odgovorni osebi za čiščenje inox izdelkov
  • večkratno izpiranje s čisto vodo iz vodovoda
  • temeljito osušitev z mehkimi krpami za brisanje !!!!
POGOSTOST ČIŠČENJA INOX IZDELKOV
  1. Cona A – zaprto-pokrito območje kjer je v vodi dovoljeno od 0,6 -1,2 mg prostega klora (zaprti otroški bazeni, whirpooli) in v okolici do 10 m: dvakrat na teden !
  2. Cona B – zaprto-pokrito območje kjer je v vodi dovoljeno do 0,5 mg prostega klora (ostalo območje pod kupolo): enkrat na teden !
  3. Cona C – območje zunanjih bazenov: dvakrat na mesec ! oz. pogosteje na tistih mestih, kjer se hitreje nabira umazanija in vodni kamen. V času mirovanja zunanjih bazenov – čez zimo zadošča izveden postopek enkrat na dva mesca (ali začasna konzervacija in dekonzervacija po posebnem postopku).

V primeru izvajanja kakršnihkoli gradbenih ali drugačnih del in postopkov, ki niso predmet namena uporabe objekta in imajo za posledico uhajanje prahu in/ali umazanije v prostor je obvezna predhodna zaščita inox izdelkov in takoj po končanih delih čiščenje po zgoraj predpisanem Postopku

V primeru izvedbe t.i. »kloršoka« – začasnega kloriranja bazenske vode čez predpisano dovoljeno mero za uporabo – (izjemoma največ za nekaj ur !) je obvezno takoj po končanju!  vse inox izdelke z vidno – satinirano ali polirano površino očistiti po zgoraj predpisanem Postopku.

 

Bazenske strehe

Navodila za uporabo bazenskih streh

Za pravilno uporabo in zadovoljstvo naj naročnik ali lastnik upošteva naslednja priporočila:

  1. Pravilna priprava terena pred montažo tirnic, profilov in strehe po navodilih prodajalca/proizvajalca
  2. Snežna obremenitev – Bazenske strehe so lahke kovinske konstrukcije, torej je njihova snežna nosilnost zmogljivost omejena. V primeru sneženja je treba strehe očistiti takoj!
  3. Varnost pred nevihto – Premični elementi/segmenti strehe morajo biti zaklenjeni v popolnoma zaprt položaj. V zaprtem položaju morajo biti vse odprtine zaprte in zaklenjene (lopute, vrata, pragovi, okna,…). 
  4. Tirnice strehe morajo biti pred uporabo očiščene umazanije ali ovir (gramoza, veje, listje, prah itd.).
  5. Gumijasta tesnila steklenih plošč lahko zdrsnejo iz profilov zaradi toplotnega raztezanja. 
  6. Polikarbonatne zastekljene plošče bazenskih streh čistite samo z vodo. Zasteklitev je prepovedano čistiti na suho, z grobimi krpami, abrazivi, lugi ali kislinami!
  7. Premične dele (zaklepe in zaklope, vzmetne zapahe, ključavnice, tečaje itd.) je treba očistiti in namazati z WD-40 vsaj dvakrat letno (pred in po sezoni).
  8. Segmente je treba premikati počasi in previdno. Vsaka deformacija ali zlom zavornega sistema je posledica nepravilnega rokovanja in ni predmet garancije.
  9. Pri anodiziranih profilih se lahko barva na raztegnjenih površinah nekoliko razbarva po upogibanju. To je tehnološki pojav, ne materialna ali proizvodna napaka in bo z uporabo v kratkem času izginil.
  10. Zaradi učinkov agresivnih kemikalij (nepravilna obdelava bazenske vode, močni detergenti) se lahko na površini pritrdilnih elementov iz nerjavečega jekla (A2, 1.4301) pojavi razbarvanje ali rja. To ne vpliva na kakovost materiala in potrebno očistiti po navodilih proizvajalca.
  11. V primeru bazenskih streh z dvoslojno (termo) polikarbonatno zasteklitvijo, zlasti če je ohišje v senčnem, vlažnem okolju, lahko pride do občasne kondenzacije vode znotraj celic/komor zasteklitve. To ni napaka v materialu ali proizvodnji, je naravni pojav, ki se mu ne da izogniti, vendar ga je mogoče zmanjšati z rednim prezračevanjem strehe. Če kondenzirana voda ostane v celicah dlje časa, lahko pričakujemo tudi pojav alg.
  12. Škoda, povzročena neposredno ali posredno zaradi neupoštevanja zgornjih točk, ni predmet garancije!
  13. Na notranji strani streh se zmeraj nabira kondenz, kar je naravna lastnost in je ni mogoče preprečiti. Naloga lastnika/uporabnika/kupca je, da streho redno zrači in odpira, ter tako omogoči sušenje kondenza. Kondenz in njegove posledice niso stvar garancije.

 

Garancijski pogoji za bazenske strehe Aquacomet

1. Podjetje Aquacomet daje 3 letno garancijo na dobavljen material in na izvedena dela na bazenski strehi. Garancija začne veljati z dnevom prevzema in velja za popravila strehe s strani dobavitelja, zamenjavo delov v reklamaciji in delov, ki so bili poškodovani zaradi napake na drugih delih. Garancija se nanaša na vse dele, razen na zasteklitev. Za zasteklitev velja garancija, ki jo daje proizvajalec zasteklitve.

2. V kolikor dobavitelj prizna reklamacijo na določenem objektu, le-ta prevzame stroške najcenejšega transporta nadomestnih delov in primernega nadomestila za popravilo. Stroške popravila dobavitelj
krije le prvo leto, pod pogojem, da je montažo opravil dobavitelj.

3. Garancija velja samo ob predpisani uporabi strehe. V primeru prevelike obtežitve s snegom garancija preneha veljati. Bazenske strehe moramo ob sneženju redno očistiti snega ali poskrbeti da se sneg topi. Za dovolj hitro topljenje snega, mora biti temperatura znotraj bazenske strehe vsaj +12°C. Bazenske strehe podjetja Aquacomet so opremljene s konstantno zaščito pred vetrom in morajo biti vedno zaščitene z varnostnimi zatiči. V zaprtem stanju morajo biti zaprta tudi vrata. V primeru vetrov močnejših od 15m/sek garancija preneha veljati.

4. Potrebno je tudi opozoriti, da se zaradi načina sestave bazenske strehe – lahko kovinsko ogrodje, velike odprtine – le-te lažje poškodujejo, kot navadne grajene konstrukcije, iz tega razloga Vam
priporočamo, da bazensko streho posebej zavarujete. Po navadi splošna zavarovanja hiš ne vključujejo dvoriščnih objektov, pod kar spada tudi bazenska streha.

5. Poškodbe, zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja s streho ne spadajo v področje garancije.

6. Reklamacije se lahko upoštevajo samo ob takojšnji pisni prijavi dobavitelju strehe.

 

 

Pomembni napotki lastniku rolete:

  • Roleto uporabljamo na čistem bazenu.
  • Čistilec bazena (robotski sesalec) namestite šele, ko je pokrov odprt!
  • Voda naj miruje.
  • Prepričajte se, da v ali okoli bazena ni ljudi, živali ali predmetov, ki bi lahko motile ​​normalno delovanje rolete.
  • Preverite, ali je nivo vode zadosten. Avtomatsko vzdrževanje nivoja vode in prelivov je dobrodošlo.
  • Vedno opazujte gibanje rolete med “odpiranjem/zapiranjem”. V primeru nepravilnosti takoj izklopite roleto.
  • »Odpiranja/zapiranja« rolete nikoli ne silite. Pred tem zmeraj preverite stanje v bazenu in odstranite vse ovire, ki bi lahko povzročile zatikanje ali drugo škodo. 
  • Plavanje med uporabo rolete ni dovoljena
  • Roleta za bazen lahko pripomore k varnosti, nikakor pa ne more nadomestiti nadzora odgovorne odrasle osebe!

Elektromotorji naših rolet so nizkonapetostni enosmerni motorji. Kljub temu, da je tok napajanja krmilne omarice je 230 V AC, je napetost v motorju 24V in je varna za kopalce ter izvedena s stani kvalificiranega električarja, skladno z lokalnimi zakoni in predpisi.

Diferencialno stikalo zagotavlja zaščito ljudi.

Da bi preprečili galvansko korozijo svetujemo, da ozemljite bazen. Priporočamo ločeno ozemljitveno povezavo (R<30Ω), ki se razlikuje od ozemljitvene povezave glavne zgradbe/tokokroga, razen če to drugače določi dobavitelji električne energije in/ali predpisi.

 

Upoštevati je potrebno sledeče parametre:

– 7,0 < pH < 7,6

– 0,5 < Cl < 3 mg/l

– skupna vsebnost soli (= Kloridi) < 5000 ppm

– temperatura bazenske vode < 35°C

– EC < 2,1 mS/cm

– Fe < 0,2 mg/l

Bazen ne sme biti napolnjen z vodo iz zajetja, studenca, izvira,…

Vrednosti vode v bazenu zunaj teh toleranc so najpogostejši vzrok za razbarvanje in/ali rje oz. korozije. Tako avtomatskega kot ročnega doziranja ni brez napake. Zato priporočamo pogosto kontrolo izmerjenih vrednosti. Še več, edini način za zmanjšanje previsoke vsebnosti klorida je dodajanje sveže vode iz pipe; enkrat letno je treba zamenjati polovico vode v bazenu.

Deli, ki so tik nad vodno gladino, bodo bolj verjetno zarjaveli zaradi kombinacija brizgajoče vode, kondenzacije in izhlapevanja, kar bo povzročilo višjo koncentracija kloridov (ta pojav je še bolj prisoten pri notranjih bazenih). Oskrba s svežo vodo ima pri tem pomembno vlogo. Tudi potopljene

dele na območjih z nižjo cirkulacijo vode je treba redno preverjati, saj se na te dele lahko usedejo kontaminirani deli. Temeljito in pogosto čiščenje ter izpiranje s svežo vodo (iz pipe) lahko prepreči težave, kot je luknjičasta korozija. Nikoli ne uporabljajte bazenske vode za izpiranje delov iz nerjavečega jekla.

POZOR: Ne uporabljajte čistilnih sredstev, ki vsebujejo luge ali kisline ali so abrazivni, npr. gospodinjski detergenti!

 

1. ODPIRANJE IN ZAPIRANJE ROLET

Bazensko roleto upravljamo z ročnim stikalom I/0/II, kjer pritisk stikala I zapre roleto, 0 jo ustavi, II odpre roleto. Položaja I in II vedno izpeljite do konca in počakajte, da se lamele umirijo, šele nato spreminjajte položaje. Smer odpiranja/zapiranja je lahko po potrebi nastavljena drugače. Programiranje in nastavitve naj izvaja usposobljen strokovnjak.

V primeru nameščenega daljinskega upravljanja je prav tako pomembno, da se pred ponovnim pritiskom gumba na daljincu program odpiranja/zapiranja izpelje v celoti. Pogosto pritiskanje na gumbe lahko povzroči tehnične okvare ali poškodbe rolete.

 

2. LAMELE BAZENSKE ROLETE

Vpliv kakovosti vode na plastične dele, natančneje lamele:

  • Lamele so izdelane iz kvalitetnega PVC-ja in PC-ja. Preveliko odmerjanje klora in/ali drugih kemikalij, povezane z bazenom, lahko skrajša življenjsko dobo delov in lamel.
  • Vse lamele, razen belega in bež (peščene barve) PVC-ja, zahtevajo zaščito pred neposredno izpostavljenostjo soncu ves čas, ko niso v stiku z vodo v bazenu.
  • Solarne lamele iz PVC-ja in PC-ja zahtevajo hlajenje vedno, ko je roleta zaprta, torej na vodni površini bazena. Priporočeno je, da filtracijska črpalka bazena deluje, ko je pokrov zaprt.

POZOR: Črpalke s spremenljivo hitrostjo zahtevajo minimalno zmogljivost, ki zadostuje za kroženje vode pod pokrovom. V nasprotnem primeru se lahko počasna cirkulacija pregreje solarne letvice. Pregrevanje lamel lahko povzroči nepopravljivo deformacijo lamel.

  • Zaradi razlik v temperaturi vode v bazenu in temperaturi okolice lahko pride do deformacij lamel, npr. da se konci lamel upognejo navzdol (ko je zunanji zrak toplejši od vode v bazenu) ali so konci upognjeni navzgor (ko voda v bazenu je toplejša od zunanjega zraka). Ta učinek se pogosteje pojavlja pri primeru temnejših barv lamel.
  • Plastične lamele so ekstrudirani izdelki. Odstopanje do 2 mm/m je znotraj tolerance.
  • V primeru delne zamenjave ali poznejšega dodajanja lamel lahko pride do manjših barvnih razlik.
  • Lamele so lahko izpostavljene sončni svetlobi le, ko so v popolnem stiku z vodo.
ČIŠČENJE LAMEL ROLETE
  • Lamele rolete so izdelane iz občutljivih materialov, zato ravnajte z njimi previdno.
  • lamele čistimo z zgornje strani le s čistili in priborom, primernim za čiščenje pvc ali polikarbonata oz. podobne “plastike”.
  • temeljito umivanje z mehko gobo prepojeno z vodo iz vodovoda z dodanim čistilom za čiščenje (pripravimo po navodilih proizvajalca, običajno razredčimo v vroči vodi)
  • Prepovedana je uporaba abrazivnih materialov ali pripomočkov, ki bi lahko povzročali raze na površini!
  • Vsaj 2-krat letno odstranite vodni kamen in trdovratno umazanijo z lamel s pomočjo kislinskih bazenskih čistil. Posebno sredstvo za odstranjevanje vodnega kamna je na voljo pri Remax
  • Odprta stran solarne ali prozorne lamele lahko vsebuje alge. To odpravite tako, da na pokrov nanesete izdelek proti algam.
  • Za čiščenje lamel odsvetujemo uporabo visokotlačnih čistilnikov, v kolikor ga uporabite, zmanjšajte pritisk in brizgajte z razdalje vsaj 60cm. OPOZORILO: Ne brizgajte zaključnih čepov lamel, saj so lepljeni in ob uporabi visokotlačnega čistilnika lahko odstopijo, pri čemer garancija ne velja.
  • večkratno izpiranje s čisto vodo iz vodovoda temeljito osušitev z mehkimi krpami za brisanje!

3. INOX DELI ROLETE

POSTOPEK ČIŠČENJA INOX DELOV

Vse inox dele (rolete in druge opreme bazena) s finalno satinirano ali polirano površino je obvezno čistiti po sledečem postopku:

  • temeljito umivanje z mehko gobo prepojeno z vodo iz vodovoda z dodanim čistilom za čiščenje inox izdelkov (pripravimo po navodilih proizvajalca, običajno razredčimo v vroči vodi)
  • Prepovedana je uporaba materialov ali pripomočkov, ki bi lahko povzročali raze na površini!
  • Pri čiščenju je obvezno nameniti posebno pozornost težko dostopnim mestom (koti, za ostrimi robovi, skrita mesta, itd.) –  tam se nabira umazanija in ostanki kemičnih sredstev, ki se uporabljajo za vzdrževanje kvalitete bazenske vode. Te kemikalije  hitro povzroči korozijo nerjavečega jekla!
  • Na območju vgrajenih inox izdelkov je izrecno prepovedana uporaba čistil in dezinfekcijskih sredstev, ki vsebujejo klor (Cl ) ali klorove spojine
  • priporočljiva pa so sredstva, ki vsebujejo citronsko kislino
  • POMEMBNO: V kolikor po predpisanem postopku ali s posebnim čistilom (kot npr. Flexinox Limpiador), na kateremkoli mestu inox izdelka s finalno satinirano ali polirano površino ni možno odstraniti umazanije o tem obvezno javite Odgovorni osebi za čiščenje inox izdelkov
  • večkratno izpiranje s čisto vodo iz vodovoda temeljito osušitev z mehkimi krpami za brisanje!


POGOSTOST ČIŠČENJA

  1. Cona A – zaprto-pokrito območje kjer je v vodi dovoljeno od 0,6 -1,2 mg prostega klora (zaprti otroški bazeni, whirpooli) in v okolici do 10 m: dvakrat na teden !
  2. Cona B – zaprto-pokrito območje kjer je v vodi dovoljeno do 0,5 mg prostega klora (ostalo območje pod kupolo): enkrat na teden !
  3. Cona C – območje zunanjih bazenov: dvakrat na mesec ! oz. pogosteje na tistih mestih, kjer se hitreje nabira umazanija in vodni kamen. V času mirovanja zunanjih bazenov – čez zimo zadošča izveden postopek enkrat na dva mesca (ali začasna konzervacija in dekonzervacija po posebnem postopku).

V primeru izvajanja kakršnihkoli gradbenih ali drugačnih del in postopkov, ki niso predmet namena uporabe objekta in imajo za posledico uhajanje prahu in/ali umazanije v prostor je obvezna predhodna zaščita inox izdelkov in takoj po končanih delih čiščenje po zgoraj predpisanem Postopku

V primeru izvedbe t.i. »kloršoka« – začasnega kloriranja bazenske vode čez predpisano dovoljeno mero za uporabo – (izjemoma največ za nekaj ur !) je obvezno takoj po končanju!  vse inox izdelke z vidno – satinirano ali polirano površino očistiti po zgoraj predpisanem Postopku.

 

Druga pomembna obvestila, vezana na rolete:

  • Vsaj 2-krat letno odstranite vodni kamen in umazanijo z lamel z visokotlačnim čistilnikom. Posebno sredstvo za odstranjevanje vodnega kamna je na voljo pri vašem dobavitelju AQUATOP®
  • Odprta stran solarne ali prozorne lamele lahko vsebuje alge. To odpravite tako, da na pokrov nanesete izdelek proti algam.
  • Kemično ravnovesje vodna mora vedno ustrezati normalnim vrednostim klora (0,3-0,6mg/l) in pH (7,0-7,4).
  • Temperatura vode je lahko največ 32°C.
  • Lamele postanejo občutljivejše pri nižjih temperaturah, zato z njimi ravnajte previdno. Lamele ne smejo zmrzniti.
  • V primeru napovedi toče je močno priporočljivo odpreti roleto, da preprečite poškodbe lamel.
  • Organski in rastlinski material, kot so listi, iglice, trava, prah itd. je treba odstraniti iz rolete čimprej. Gnijoči material lahko povzroči neodstranljive lise in madeže na lamelah.
  • Vzdržujte jašek čist in se izogibajte nabiranju umazanije med navijanjem/zapiranjem rolete.
  • Ne hodite po pokrovu, če ni nujno, roleta ni igrišče za otroke.
  • Roleta naj nikoli ne pride v stik s trdimi predmeti (npr. izstopajoči skimerji) lahko povzročijo praske na lamelah ali zatikanje.
  • Pomembno je, da filtrirna ali obtočna črpalka deluje ves čas, ko je pokrov zaprt, saj je to potrebno za cirkulacijo vode in hlajenje lamel, kadar koli so v vodi. Izključena filtracija lahko resno poškoduje in zažge lamele. Temperatura vode se lahko pod roleto močno zviša.
  • Kondenzacija v zaprtih komorah lamel je neizogibna in kot taka vidna skozi zgornje prozorne plasti solarnih in prozornih letvic. Ta kondenz nastane zaradi razlike v temperaturi med bazensko vodo in zunanjim zrakom. Je popolnoma naraven proces in bo izginil ali se bo pojavil ob vsaki spremembi temperature.
  • Na vidne napake pa mora kupec opozoriti ob dostavi.

Opozorilo: Lamele so lahko izpostavljene sončni svetlobi le, ko so v popolnem stiku z vodo. Edina izjema pri tem pravilu: bele in peščene (bež) letvice.

 

4. TEMPERATURNE OMEJITVE BAZENSKIH ROLET

Tehnične omejitve

Krmilna omarica in napajanje morata biti postavljena v prostoru, kjer ni zmrzali.

Najnižja temperatura 0 °C

Najvišja temperatura 40 °C

Sobna temperatura 

Zunanji elektromotor → -10°C do +40°C

Motor pod vodo/ v osi rolete → 0 °C do +40 °C

Pri temperaturah pod lediščem → Baterije in elektronske naprave hranite v okolju brez zmrzali.

Korozija na roletah

Uporabljamo visoko kakovostne surovine. Za nadvodno nameščene rolete uporabljamo nerjavno jeklo AISI 304L (1.4306) in za podvodne bazenske rolete in vse dele potopljene v bazensko vodo uporabljamo izključno nerjaveče jeklo AISI 316L (1.4404). Tako so naše rolete združljive z večino sistemov za čiščenje vode. Elektroliza soli je lahko specifična in jo lahko le pogojno uporabljamo za dezinfekcijo bazenske vode. Naše izkušnje kažejo, da lokalne korozije in površinskih madežev rje ni mogoče izključiti. Koncentracija kloridov je višja in večina sistemov nima meritev prostega klora, zaradi česar je zelo težko nadzorovati raven kloridov v bazenski vodi.

Poleg tega je pomembno preprečiti galvansko korozijo. Nikoli ne prinesite nerjavečega jekla v stik z drugimi kovinskimi deli, zlasti ne z ogljikovim jeklom, da se izognete kontaminaciji. Nekateri sistemi vodnega nivoja zahtevajo ozemljitev bazena in/ali vode v bazenu, da se izognete električnemu toku, ki ga povzročajo potencialne razlike.

Potrebno je redno čiščenje delov iz nerjavečega jekla, še posebej delov, ki so delno nad in pod vodno gladino, deli nameščeni na mestih z nizkim pretokom in deli, dovzetni za nalaganje vodnega kamna. Notranji bazeni kot stalni predstavljajo večje tveganje. Izhlapevanje in kondenzacija povzročita odlaganje kloridov na delih nad vodno gladino.

Zgornji pogoji in priporočila niso popolni. Obstajajo še drugi razlogi za korozijo. Korozija zaradi nepravilne uporabe ni zajeta v garancijo.

Lamele bazenske rolete so izdelane iz ekstrudiranega PVC-ja ali PC-ja in so zatesnjene z lepljenimi ali ultrazvočno varjenimi končnimi čepi. PC letvice so zaradi večje odpornosti na udarce bolj odporne na točo. Kljub temu proizvajalec ne izvajalec ne ponuja garancije za poškodbe zaradi neviht s točo. PVC lamele so bolj dovzetne za višje temperature. Škode zaradi pregretja garancija ne krije. Nazadnje je pomembno vedeti, da o lamele iz PVC in PC vodotesne, vendar ne zrakotesne. Kondenzacija je torej neizogibna in normalna. Znotaj lamel s prozorno zgornjo plastjo je kondenz viden!

 

5. GARANCIJE NA ROLETO

Na rolete Remax veljajo sledeče garancije:

  • 2 leti na elektro-motorno opremo
  • 2 leti na lamele

Za uveljavitev garancije je potreben račun. Pritožba naj bo pisno predložite v 8 dneh po pojavu težave. Garancija krije stroške zamenjave zavrnjenih ali okvarjenih materialov, v kolikor so ti del same dostave in niso posledica, bodisi posredno, bodisi neposredno, zlorabe, nenavadne vremenske razmere ali višje sile. Če se izkaže, da je pritožba upravičena in ki jih prodajalec in/ali proizvajalec/dobavitelj sprejme, moramo samo zamenjati ali zagotoviti nadomestilo komponente, na katere se nanaša pritožba.  Naknadne škode ter stroški montaže, demontaže in transporta niso več stvar garancije.

Odgovornost proizvajalca preneha veljati, če okvara nastane kot posledica nespametnega ravnanja uporabnika ali neupoštevanja navodila za namestitev, priključitev in uporabo ter nepooblaščenega poseganja v opremo v času trajanja garancije.

Spremembe barve se ne smejo šteti za napako in so neločljivo povezane z izdelkom ter izpostavljenostjo različnim vplivom (bazenska voda, vremenski vplivi,…).

Pronicanja vode v sestavnih delih, za katere se domneva, da niso vodotesni, morda ne bo mogoče uporabiti kot podlago za garancijski zahtevek v kakršnih koli okoliščinah.

Vzdrževanje nerjavečega dela rolete (osi, nosilci, konzole, vodila,…) je naloga naročnika po točki 17.

 

Splošni servisni pogoji

Servisiranje se bo s strani izvajalca izvedlo zgolj na podlagi izdaje naročila s strani naročnika. Izvršitev naročila se bo izvedla po dogovoru, sicer pa v okviru časovnih in kadrovskih zmožnosti izvajalca. Naročilo je nepreklicno po pričetku del izvajalca.

Pogodba o izvedbi servisiranja stopi v veljavo po pisni potrditvi (po pošti, faksu ali elektronski pošti) ali z ustnim naročilom (osebno ali telefonsko) naročnika.

Izvajalec si pridržuje pravico izvesti servisiranje tudi brez pisne potrditve naročila. Začetek izvajanja servisiranja v tem primeru nadomešča potrditev naročila.

Servisiranje se izvaja v delovnem času izvajalca. Po zmožnostih izvajalca se lahko servisiranje izvaja tudi preko ali izven delovnega časa izvajalca, pri čemer si izvajalec v tem primeru pridržuje pravico zaračunati dodatne stroške.

Izvajalec si pridržuje pravico izvesti naročilo preko svojih pooblaščenih izvajalcev servisiranja.

Servisiranje se bo izvedlo pri naročniku, če je to možno. Če to ni možno, se bo servisiranje izvedlo pri izvajalcu ali pri pooblaščenih izvajalcih servisiranja po teh splošnih pogojih poslovanja. Za izvajanje servisiranja se lahko določijo tudi druge ustrezne lokacije (npr. servisi motorjev). Če se dela izvajajo na sedežu izvajalca, pošlje naročnik naprave ali njihove dele za servisiranje izvajalcu na lastne stroške in nosi sam odgovornost zaradi poškodbe ali uničenja, enako velja tudi za pošiljanje naprav ali njihovih delov nazaj naročniku. Če se servisiranje izvede pri naročniku, je slednji dolžan izvajalcu povrniti prevozne in potne stroške.

Če želi naročnik pri servisni intervenciji storitev servisiranja za druge ali dodatne naprave, ki niso določeni v pogodbi o servisiranju, je to potrebno dogovoriti z vodstvom izvajalca servisiranja in izdati ustrezno naročilo. Osebje izvajalca ni upravičeno dajati nobenih pojasnil ali izjav, ki bi kakorkoli pravno zavezovale izvajalca. Zavezujoči dogovori se lahko sprejmejo zgolj z vodstvom izvajalca.

Naročilo za servisiranje obsega tudi pooblastilo za izvedbo nujnih ali smotrnih poskusnih obratovanj oziroma poskusnih voženj in zagonov, pri čemer je naročnik dolžan poravnati nastale stroške.

Stroške servisiranja v vsakem primeru krije naročnik, ne glede na možnost ali pravico prevalitve teh stroškov na tretjega.

Obračun potovalnega časa in potnih stroškov do sedeža naročnika in nazaj ali do mesta servisiranja in nazaj, izvajalčevih servisnih podpornih centrov, kooperantov ali podjemnikov, izvajalec poračuna v končnem računu, razen če je dogovorjeno predhodno pavšalno plačilo teh stroškov oz. podana ponudba.

Za servisiranje veljajo ceniki, ki jih izvajalec poda s pisno ponudbo. Končna cena se lahko razlikuje zaradi razlogov iz zgoraj navedenih točk.

Naročnik se za izvedbo servisiranja zavezuje imeti in dati na voljo vso potrebno tehnično opremo, kakor tudi pomožni in obratovalni material. V kolikor to ni mogoče, si izvajalec pridržuje pravico poiskati ustrezne rešitve in/ali podizvajalce.

Naročnik se zavezuje dati na razpolago potrebno strokovno osebje za pravilno obratovanje z njegovo tehnično opremo in napravami. V kolikor to ni mogoče, si izvajalec pridržuje pravico poiskati ustrezne rešitve in/ali podizvajalce.

Vse obveznosti naročnika glede sodelovanja pri servisiranju po teh pogojih mora naročnik izpolniti brezplačno. V kolikor naročnik teh obveznosti ne izpolni, je izvajalec upravičen, nikakor pa ne zavezan, da te obveznosti izpolni sam na svojem sedežu in na stroške naročnika, ali pa po postavitvi ustreznega dodatnega roka naročniku za izpolnitev teh obveznosti odstopi od pogodbe o servisiranju, če naročnik ne izpolni teh obveznosti niti v postavljenem dodatnem roku.

Servisiranje se bi moralo izvesti brez prekinitev. Če to ni mogoče iz razlogov, ki niso na strani izvajalca ali njegovega pooblaščenega osebja, mora morebitne stroške, zlasti dodatne stroške potovalnega časa in potnih stroškov do sedeža naročnika in nazaj ali do mesta servisiranja in nazaj, kriti naročnik. To velja tudi takrat, če se morajo dobaviti nadomestni deli, ki so nujno potrebni za izvedbo servisiranja brez prekinitev. Izvajalec se bo v takih primerih potrudil, da bo ob povrnitvi tako nastalih dodatnih stroškov servisiranje izvedel do konca v najkrajšem možnem času.

Izvajalec je upravičen servisiranje v teku pri naročniku kratkoročno prekiniti, če mora postavljeno pooblaščeno osebje izvajalca nujno drugam (npr. zaradi akutne, takojšnje odprave motenj delovanja pri drugi stranki). Povečanje stroškov, nastalih ob taki prekinitvi, nosi izvajalec, pri čemer so izključeni odškodninski zahtevki naročnika zaradi prekinitve servisiranja. Prekinitev mora biti omejena na najkrajši možni čas.

Če se servisiranje zavleče zaradi ukrepov v okviru delovnih sporov, stavke ali zaprtja, kakor tudi zaradi nastopa kakršnih koli okoliščin, za katere ni odgovoren izvajalec, je že vnaprej podano soglasje naročnika, da se čas servisiranja ustrezno podaljša, pri čemer so izključeni odškodninski zahtevki naročnika zaradi podaljšanja časa servisiranja.

Če naročnik odstopi od pogodbe o servisiranju, pripada izvajalcu dogovorjeno povračilo. Zahtevek za povračilo se na željo naročnika zmanjša za privarčevane stroške izvajalca zaradi neizvedenega servisiranja. Če je servis opravljen, je naročnik dolžan povrniti vse nastale stroške.

Vsi dostavljeni in montirani deli ali blago ostanejo do popolnega plačila last izvajalca. Če se deli ali blago (stvari) zaradi montiranja spojijo s predmetom servisiranja, pridobi izvajalec solastninsko pravico na predmetu servisiranja v višini obračunske vrednosti izvršenega servisiranja.

S 30.dnem po izdanem računu za servis preide last na izvajalca, naročnik ni več upravičen do vračila, delnega vračila, povrnitve v prvotno stanje ali kakršne koli odškodnine. Po 30 dneh po prejemu računa se lahko predmet servisa deponira ali uniči. V kolikor je oprema že vrnjena ali nameščena pri naročniku se lahko odstrani na račun naročnika.

Izvajalec ima za vse svoje terjatve iz pogodbe o servisiranju, zlasti tudi za povračilo za nujne in koristne posege ter za povzročeno škodo s strani naročnika, na predmetu servisiranja retencijsko pravico.

Morebitne reklamacije zaradi napak servisiranja mora naročnik pisno sporočiti izvajalcu takoj, najkasneje pa v treh dneh po predaji / prevzemu izvedenega servisiranja, sicer izgubi pravice iz garancije, pravice iz napak in pravice iz naslova morebitne nastale škode, vključno z zahtevki zaradi posredne škode. Za vse ostalo veljajo določila Obligacijskega zakonika glede odgovornosti za napake izpolnitve.

V primeru upravičene reklamacije jamči izvajalec za odpravo pomanjkljivosti servisiranja v najkrajšem možnem času in v okviru servisnih zmožnosti ter čakalnih vrst. Morebitne druge pravice iz garancije in jamčevanja so naročniku na razpolago le ob neuspešni odpravi pomanjkljivosti servisiranja.

Izvajalec jamči za zahtevke iz naslova nastale škode le v primeru dokazanega naklepa ali velike malomarnosti. Slednje ne velja za nepremoženjsko škodo. Za posredno škodo, zlasti za izgubljeni dobiček in škodo pri tretjih, je izključena vsaka odgovornost izvajalca, kakor tudi za morebitne zahtevke po Zakonu o varstvu potrošnikov.

Prevoz predmeta servisiranja je na strani naročnika, ki nosi tudi nevarnost poškodovanja ali uničenja predmeta servisiranja pri prevozu. V kolikor je naročnik obveščen o končanem servisiranju in v kolikor v primeru dogovorjenega prevzema predmeta servisiranja zamudi dogovorjeni rok za prevzem, se na naročnika prenese nevarnost uničenja ali poškodovanja predmeta servisiranja. Izvajalec lahko v takem primeru naročniku zaračuna ustrezno ležarino.

V kolikor po dogovoru prevzame prevoz izvajalec, se prevoz vedno opravi na račun in na riziko naročnika.

Izvajalec mora zamenjane dele hraniti do zaključka servisiranja, v vsakem primeru pa do ponovnega zagona predmeta servisiranja. Naročnik lahko zahteva njihovo izročitev do dogovorjenega datuma dokončanja servisiranja oziroma v primeru primanjkovanja slednjih do dogovora o dokončanju servisiranja. Brez izrecne drugačne volje naročnika, ki jo mora podati najkasneje do omenjenega trenutka, jih lahko izvajalec zavrže. Nujni stroški oskrbe predmeta servisiranja gredo v breme naročnika.

20. Poslovna skrivnost

Pogodbe, znanje in izkušnje ali know-how, informacije in navodila, sklenjene ali izmenjane med izvajalcem in naročnikom so poslovna skrivnost. Prav tako so poslovna skrivnost vsi podatki, ki jih izvajalec posreduje stranki pred sklenitvijo pogodbe, kot so načrti, skice, grafi, risbe, tabele, ceniki, nasveti, poslovni ali finančni podatki in vsi ostali podatki o izvajalcu in njegovem delu, ki niso javno dostopni tistim, ki nimajo sklenjene pogodbe z izvajalcem. Naročnik se zavezuje ohranjati poslovne skrivnosti izvajalca ves čas trajanja pogodbenega razmerja ter po njem. Podatke, katerih razkritje bi lahko škodilo izvajalcu, mora stranka kot poslovno skrivnost ohranjati še 5 let po preteku pogodbenega razmerja. V primeru kršenja poslovne skrivnosti je naročnik kazensko in odškodninsko odgovoren.

21. Vzdrževanje tehnike

Kupec je dolžan dosledno zasledovati navodila podjetja, ne glede na način predaje informacij.

Vsa navodila so lahko priložena blagu, opremi ali po montaži, v kolikor kupec ne razpolaga z navodili, garancijskimi izjavami ipd. mora pozvati podjetje k predaji ustreznih navodil tako, da pošlje zahtevo s spletno pošto na naslov [email protected]

Vzdrževanje bazenske tehnike

Kupec mora bazensko opremo vzdrževati v skladu s pridobljenimi navodili. Tehnika je občutljiva na okoljske vplive in lahko zataji, zato je nujna kontrola vsaj 1 krat tedensko. Kljub delno ali polno avtomatizirani tehniki je kupec dolžan preverjati stanje tehnike, kvalitete vode, napake na tehniki in napake sporočiti podjetju, še posebej, če so v garancijskem roku.

Osnova za vzdrževanje bazenske vode je ročna meritev tudi v primeru avtomatske meritve s pomočjo sistemov za merjenje in doziranje. Avtomatske meritve lahko odstopajo od realnih vrednosti iz različnih razlogov, zato je pred vsakršnimi ukrepi, servisi, pozivi ali naročili servisov parametre izmeriti ročno in ustrezno reagirati.

Pravila in pogoji sodelovanja v Facebook in Instagram nagradnih igrah Remax d.o.o.


1. Splošne določbe
Ta pravila določajo način sodelovanja v nagradnih igrah, ki jih organizira in izvaja Remax d.o.o., (v nadaljevanju: organizator) na spletnih omrežjih.
Nagradne igre niso na noben način povezane, sponzorirane ali podprte s strani podjetij Meta Platforms, Inc. ali Instagram LLC. Vsi podatki in informacije bodo posredovani le izvajalcu oz. organizatorju. S sodelovanjem v nagradnih igrah se šteje, da udeleženec v celoti sprejema ta pravila in splošne pogoje sodelovanja v nagradni igri in z njimi v celoti soglaša.

2. Namen nagradne igre
Namen nagradnih iger je promocija Remax d.o.o.

3. Udeleženci
V nagradni igri lahko sodelujejo:
– Vse polnoletne fizične osebe s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji (polnoletne morajo biti že na dan pričetka nagradne igre).
– V nagradni igri ne smejo sodelovati zaposleni pri organizatorju in pravnih osebah, ki na
kakršenkoli način sodelujejo pri pripravi nagradne igre.
– Pravna oseba ne more biti udeleženec nagradne igre.
– V nagradni igri ne smejo sodelovati člani komisije za žreb. V primeru, da bo izžrebana katera
izmed navedenih oseb, se žreb šteje za neveljavnega in nagrada se prenese na rezervnega
izžrebanca.

4. Način sodelovanja
Udeleženci nagradnih iger so posamezniki, ki na strani organizatorja v skladu z navodili pod posebno objavo sodelujejo v nagradni igri. Način sodelovanja v posamezni nagradni igri je opredeljen pri posamezni nagradni igri.

Vsak posameznik lahko v nagradni igri sodeluje več krat, v žrebanje pa bo v eni objavi vključen le enkrat. Nagrajenci so o prejemu nagrade obveščeni in označeni v komentarju pod nagradno igro najkasneje v 72 urah po končani nagradni igri.

Za prevzem nagrade nagrajenci v zasebno sporočilo posredujejo svoje podatke (ime, priimek, naslov in mobilno številko ter davčno številko, v kolikor vrednost nagrade presega 42 EUR).

5. Čas trajanja nagradne igre
Nagradna igra se izvaja na območju Republike Slovenij. Trajanje je opredeljeno pri objavi posamezne nagradne igre.

6. Nagradni sklad
Nagradni sklad sestavljajo nagrade, ki so jasno opredeljene pri posamezni nagradni igri. Nagrade ni mogoče zamenjati, niti zahtevati njene denarne protivrednosti ali jo prenesti na tretjo osebo.

7. Izbor nagrajencev
V slednjem sodelujejo vsi prijavljeni v nagradno igro. Žreb se opravi ob koncu nagradne igre. Izvede se na lokaciji odgovornih oseb za vodenje družabnih omrežij Remax d.o.o. Izvede ga komisija s pomočjo e-orodij za izvedbo žreba.

Izbor je zaključen, ko so podeljene vse predvidene nagrade v posamezni nagradni igri. Izbor je dokončen, pritožbe niso možne. Izžrebanec je lahko nagrajen le enkrat.

Ob zaključku posamezne nagradne igre je ob objavi nagradne igre v komentarju objavljeno ime nagrajenca oz. nagrajencev. Nagrajence se spodbudi, da se oglasijo v zasebnem sporočilu, kjer se dogovori o prevzemu nagrade.

Vsi udeleženci nagradne igre se z udeležbo v nagradni igri izrecno in nepreklicno strinjajo z objavo imena v komentarju.

8. Prevzem nagrade
Pogoj za pridobitev nagrade je, da udeleženci izpolnjujejo pogoje, opredeljene s pravili in pogoji sodelovanja v nagradni igri ter izvajalcu v zasebnem sporočilu v roku treh dni po zaključku žrebanja posredujejo podatke, potrebne za pošiljanje nagrade (ime in priimek, ulica, pošta ter kraj, mobilna številka ter davčna številka, v kolikor vrednost nagrade presega 42 EUR).

Nagrade bodo nagrajencem poslane po pošti v paketomat ali na domači naslov najkasneje v roku 10 dni po prejemu podatkov nagrajenca na stroške organizatorja nagradne igre. Organizator ne odgovarja za morebitne izgubljene ali poškodovane pošiljke. Šteje se, da je nagrada izročena nagrajencu, ko jo organizator odpošlje na naslov, ki ga je navedel nagrajenec. V primeru, da nagrajencu ni mogoče vročiti nagrade oz. je ta vrnjena organizatorju, se šteje, da je nagrajenec zavrnil nagrado, le-ta pa ostane nepodeljena.

Organizator si pridržuje pravico, da ne podeli nagrad, če:
– nagrajenec ne izpolni pogojev za prevzem nagrade,
– se pojavi dvom o istovetnosti podatkov,
– se ugotovi, da je uporabnik v igri sodeloval v nasprotju s pravili in pogoji nagradne igre,
– se nagrajenec v zasebnem sporočilu na profilu v treh dneh od objave,
rezultatov nagradne igre ne javi z dodatnimi informacijami, ki jih potrebuje organizator za podelitev nagrade.

9. Odgovornost
Vsem sodelujočim v nagradni igri organizator zagotavlja enake možnosti za pridobitev nagrade.
Organizator si pridržuje pravico kadarkoli umakniti ali dopolniti Pravila nagradnih iger. Organizator lahko igro po lastni presoji terminsko prilagodi oz. predhodno zaključi, kar bo nemudoma objavil na spletni strani Remax d.o.o. in pod objavo nagradne igre.

Organizator ne prevzema nikakršne odgovornosti za:
– (ne)delovanje družabnih omrežij Facebook in Instagram,
– vse ostale aktivnosti na družabnih omrežjih Facebook in Instagram,
– kakršne koli posledice, ki bi jih sodelujoči utrpel zaradi sodelovanja v nagradnem žrebanju,
– nedostavljene pošiljke z nagradami,
– kakršne koli posledice ob koriščenju nagrad.

Organizator ne nosi nobene odgovornosti, niti ne sodeluje v sporih glede lastništva izžrebanih nagrad. Organizator bo nagrado v skladu s pravili izročil osebi, ki bo navedena na izpolnjenemu obrazcu. Organizator ne prevzema nobene in nikakršne odgovornosti za kakršno koli škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema in koriščenja nagrade, s čimer se sodelujoči s pristopom k tej nagradni igri izrecno strinjajo. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove nagradno igro. O tem mora prek medijev obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za nastalo škodo.

10. Varovanje osebnih podatkov
Vsi osebni podatki so varovani v skladu s splošnimi akti organizatorja nagradne igre s področja varovanja osebnih podatkov in skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Udeleženci nagradne igre izrecno soglašajo, da organizator nagradne igre osebne podatke, ki jih udeleženci posredujejo v okviru udeležbe v nagradni igri, uporabi za potrebe te nagradne igre. Nagrajenci nagradne igre dovoljujejo objavo posredovanih osebnih podatkov (imena in priimka).

S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec nagradne igre dovoli organizatorju zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Posredovani podatki bodo uporabljeni izključno za potrebe pošiljanja ali dogovora o prevzemu nagrade oz. za odmero dohodnine za nagrajenca pri nagradi, ki presega vrednost 42 EUR. Organizator se zavezuje, da osebnih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, razen če je to potrebno zaradi izvedbe nagradne igre. Upravljalec zbirke osebnih podatkov je organizator nagradne igre – Remax d.o.o.

11. Davčne obveznosti
Organizator bo za nagrade, katerih vrednost presega 42,00 EUR z DDV, odvedel akontacijo dohodnine v skladu z veljavno zakonodajo. V ta namen je nagrajenec dolžan ob izročitvi nagrade predložiti davčno številko ter izpolniti in podpisati pisno izjavo, s katero nagrajenec soglaša, da za prejeto nagrado organizator plača akontacijo dohodnine, znesek nagrade pa se prejemniku šteje v davčno osnovo. Nagrade so obdavčene po Zakonu o dohodnini (ZDoh-2), nagrada pa se obdavči kot drug dohodek po navedenem zakonu.

Akontacija dohodnine se skladno s 108. členom Zakona o dohodnini ne všteva v letno dohodninsko osnovo, če vrednost nagrade ne presega 42,00 EUR.

Za nagrade, ki presegajo skupno vrednost 42,00 EUR, so nagrajenci dolžni organizatorju nagradne igre posredovati podatke: ime in priimek, davčno številko in e-mail naslov.

V primeru, da je nagrajenec tujec, ki nima slovenske davčne številke, mora predložiti osebni dokument, iz katerega se lahko razberejo identifikacijski podatki (ime in priimek, naslov, kraj prebivanja, država prebivanja, država davčnega rezidentstva, številka osebnega dokumenta, identifikacijska številka za davčne namene dodeljena v državi rezidentstva).

Nagrajenec tujec, ki ima slovensko davčno številko, mora poleg navedenega obvezno priložiti tudi svojo slovensko davčno številko (35. člen Zakon o davčnem postopku (ZDavP-2).

Nagrajencem se vrednost nagrade nad 42,00 EUR všteva v letno davčno osnovo za odmero dohodnine. Nagrade v nagradni igri, ki presega vrednost 42,00 EUR, se v skladu z Zakonom o dohodnini obdavči po stopnji 25 % od vrednosti nagrade, povečanega s koeficientom davčnega odtegljaja (1,33333). Izračun in akontacijo dohodnine opravi podeljevalec nagrade. Če je znesek izračunane akontacije dohodnine nižji od 20,00 EUR, se akontacija dohodnine ne odtegne in ne plača, vrednost dobitka pa se bo vseeno vštela v letno davčno osnovo za odmero dohodnine. Organizator nagrajence opozarja, da obstaja možnost, da bodo zaradi prejema nagrade lahko razporejeni v višji dohodninski razred. Davčni odtegljaj se odtegne
hkrati z obračunom drugega dohodka v skladu z veljavnimi predpisi. Morebitne druge davčne obveznosti bremenijo nagrajence. Organizator nagradne igre ob koncu dohodninskega leta nagrajence tudi obvesti o višini prejete nagrade za namen dohodninske napovedi.

12. Dostop do pravila nagradne igre
Navodila nagradne igre so objavljena dostopna in na vpogled vsem udeležencem na spletni strani organizatorja pod pravili nagradnih iger »Pravila in pogoji sodelovanja v Facebook in Instagram nagradnih igrah Remax d.o.o.«.
S sodelovanjem v nagradni igri udeleženci potrjujejo, da so seznanjeni s temi pravili in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti, štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

13. Ostale določbe
Organizator ne odgovarja za zapoznele, nepopolne ter nepravilne odgovore na nagradno vprašanje. Odločitev organizatorja nagradne igre o vseh vprašanjih v zvezi z nagradno igro in pravilih povezanih z njo, je dokončna in velja za vse udeležence. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki. Avtentično tolmačenje teh pravil določa izključno organizator. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico sprememb teh pravil in pogojev sodelovanja v nagradni igri, če to zahtevajo pravni, tehnični ali komercialni razlogi. O vseh morebitnih spremembah teh pravil in pogojev sodelovanja v nagradni igri bo udeležence obvestil z objavo na spletni strani organizatorja pod pravili nagradnih iger.

14. Preklic sodelovanja
Sodelujoči lahko kadarkoli zahteva preklic sodelovanja v nagradni igri. Odstranitev sodelujoči zahteva pisno na naslov organizatorja: Remax d.o.o.
Vse pritožbe in reklamacije rešuje organizator nagradne igre. V primeru utemeljenih pritožb se
organizator zavezuje, da jih bo odpravil v čim krajšem času in o tem obvestil udeleženca. Za vse morebitne spore iz naslova nagradne igre, ki jih ni mogoče rešiti sporazumno, je pristojno sodišče v Mariboru.