Na glavnem trgu na otoku Rab se je 7. in 8. maja izvajala kampanja, imenovana »Pogled v modro.« Del projekta smo tradicionalno bili tudi v podjetju REMAX. Naš prispevek temu projektu, katerega namen promocija hrvaškega potapljanja in osveščanje obiskovalcev o pomembnosti zaščite morja, rek in jezer, je bil bazen, ki je bil največji montažni bazen v tem delu Evrope – premer bazena je bil 10 metrov, globina pa 1.30 metra.
Dogodka se je udeležilo več kot 200 otrok, ki so se prvič srečali s potapljanjem. Nad izkušnjo so bili navdušeni, prav tako pa jih je navdušil obisk Guinnessovega rekorderja v potapljanju na dah, Gorana Čolaka, ki je pred vsem mestom in obiskovalci pod vodo zdržal kar petnajst minut! Se je pa Guinnessov rekorder razgovoril tudi o tem, za kaj je potrebno poskrbeti pred potapljanjem:
»Kljub izkušnjam, ki jih imam, se nikoli ne potapljam sam. Pomembno je, da to vedno počnete v družbi vsaj ene osebe, ki se zaveda in pozna možne nevarnosti in se v primeru težav zna pravilo in pravočasno odzvati.«
Naslednji dan, v nedeljo, pa je na to temo skupaj s hrvaško reprezentantko v potapljanju na dah, Lidijo Lijić Vulić, organiziral tudi predavanje za vse obiskovalce.
V času dogodka je Klub podvodnih dejavnosti Amfora, izvedel akcijo čiščenja podmorskega sveta v pristanišču na Rabu. Iz morja so potegnili številne steklenice, gume ter druge smeti, ki so se na morskem dnu nabrali v preteklih letih.